Zakładanie wizytówek

Wizytówka Google odgrywa istotną rolę w prowadzeniu działalności z każdej branży prowadzącej działalność na lokalnym rynku. Reprezentuje firmę w wynikach wyszukiwania, a odpowiednio zoptymalizowana podwyższy pozycję strony firmowej w rankingu Google.

 

wizytowki-google

Dzięki wizytówce Google Moja Firma można uzyskać takie korzyści jak:

  • zdobywanie nowych, potencjalnych klientów poszukujących lokalnych usług,
  • większa widoczność strony internetowej w sieci,
  • otrzymywanie rekomendacji od użytkowników,
  • obecność w kilku miejscach w wyszukiwarce.

Podczas budowania wysokiej pozycji na lokalnym rynku wizytówka Google Moja Firma stanowi integralną część całego procesu. W przypadku gdy strona internetowa nie jest odpowiednio zoptymalizowana i atrakcyjna, wizytówka Google będzie świetną szansą na promocję.

Założymy wizytówkę Google Moja Firma za Ciebie!

W naszej ofercie posiadamy również usługę stworzenia wizytówki Google Moja Firma tak, aby kompletna była we wszystko, co jest potrzebne do skutecznego wypromowania działalności.

  • Jeżeli nie posiadasz jeszcze konta Google – założymy je. To podstawa do zarejestrowania wizytówki.
  • Nadajemy wizytówce pełną nazwę Twojej firmy wraz z frazą, która oddaje zakres usług świadczonych przez przedsiębiorstwo.
  • Dodajemy dokładny adres siedziby Twojej firmy – na niego zostanie wysłany pocztą kod weryfikacyjny; dopiero po weryfikacji wizytówka wyświetlana będzie w mapach.
  • Uzupełniamy wizytówkę numerem telefonu kontaktowego oraz adresem www witryny.
  • Wskazujemy kategorię główną odpowiadającą profilowi działalności. Wybór jest ograniczony przez listę Google; dzięki naszemu doświadczeniu dobierzemy taką, która będzie opisywać działalność najtrafniej.
  • Wybieramy również zdjęcia uzupełniające wizytówkę, aby poprawiały jej atrakcyjność wizualną wśród innych profili GMF w sieci,
  • Dodajemy godziny otwarcia Twojej firmy, kategorie dodatkowe, osadzamy mapkę również na Twojej stronie internetowej.

Google nieustannie wprowadza nowe funkcje i rozwija zakres swoich usług. Mimo tego że założenie wizytówki z pozoru nie wydaje się niczym skomplikowanym, to jednak warto jest być na bieżąco i wiedzieć, na co zwracać uwagę.

Wizytówki z długą „historią” są wyżej oceniane przez roboty Google, lepiej jest więc zadbać o to, aby wizytówka zawsze prezentowała się dobrze. Nie warto jednak zbyt często modyfikować adresu oraz nazwy wizytówki, ponieważ takie działanie powoduje resetowanie historii wizytówki, którą Google traktuje jak konto stworzone od nowa.

Skontaktuj się z nami, aby zapoznać się z ofertą!