Stolica jest miastem oferującym ogromną ilość usług i produktów. Przyciąga ludzi z całej Polski, a także spoza jej granic – turystów, jak i przedsiębiorców. Konkurencja jest bardzo duża, więc aby wyróżnić się na rynku lokalnym, inwestycja w działania z zakresu pozycjonowania to istotny element strategii.

Internauci w poszukiwaniu usług z najbliższej okolicy coraz częściej używają w tym celu Google, dlatego odpowiedni wybór fraz kluczowych z lokalizacjami da lokalnemu przedsiębiorstwu przewagę na liście wyników wyszukiwania zawierającej serwisy uporządkowane według lokalizacji prowadzonej działalności.

Liczba wyszukiwań usług lokalnych na przykładzie cukierni:

  • cukiernia Warszawa – 5 400 wyszukiwań miesięcznie;
  • cukiernia Warszawa centrum – 480 wyszukiwań miesięcznie;
  • cukiernia Warszawa Wola – 260 wyszukiwań miesięcznie.

Pozycjonowanie lokalne to duża szansa przede wszystkim dla małych i średnich firm, znajdujących się w większych miastach. Dzięki temu zostaną uwidocznione, nie ginąc w ogromnej ilości wyszukiwań. W miastach o tak dużej konkurencji jak Warszawa odpowiednia strategia pozycjonowania to rzecz kluczowa w pozyskiwaniu nowych klientów.

Oferta:

Proces pozycjonowania obejmuje takie działania jak:

  • analiza potencjału fraz kluczowych oraz dobór najlepiej opisujących prowadzoną działalność wpływających na wyższe pozycje w wynikach wyszukiwania,
  • audyt serwisu internetowego pod kątem SEO oraz dostosowanie strony do urządzeń mobilnych,
  • optymalizacja witryny pod kątem wyszukiwarek internetowych,
  • przygotowanie wartościowych treści dla podwyższenia pozycji w rankingu Google i zaspokojenia potrzeb informacyjnych użytkowników.

Mamy wieloletnie doświadczenie we wsparciu lokalnych przedsiębiorstw, oferując usługi z zakresu local SEO. Współpracujemy z warszawskimi przedsiębiorcami różnej wielkości oraz z różnych branż, dlatego wiemy, jak istotne jest indywidualne podejście: dokładną strategię pozycjonowania przyjmujemy dopiero po konsultacjach z klientem oraz wykonanym wstępnym audycie witryny internetowej.

Wiemy, jak dotrzeć do szerokiego grona konsumentów, a działania z zakresu lokalnego SEO to na pewno duży krok dla większej rozpoznawalności biznesu.