Jak pozyskiwać opinie na wizytówkach Google Maps?

Użytkownicy poszukujący towarów i usług na lokalnym rynku bardzo często wykorzystują Google Maps. Mapa nie tylko pozwala im w szybki i łatwy sposób namierzyć określony typ przedsiębiorstw, ale także nierzadko skłania ich do skorzystania z dostępnej oferty. W tym ostatnim często pomagają opinie oraz charakterystyczne gwiazdki na wizytówkach Google Maps. Jak je pozyskać?

Wizytówka Google Moja Firma – czym jest i dlaczego należy ją założyć?

Warto zaistnieć na Google Maps, ponieważ to doskonały sposób promowania działalności w sieci. Usługa Google Moja Firma powinna zainteresować przede wszystkim tych przedsiębiorców, którzy nie posiadają atrakcyjnej wizualnie oraz zoptymalizowanej strony internetowej. Za pomocą wizytówki GMF mogą oni uczynić swój biznes lepiej widocznym w sieci, wyróżnić się na tle konkurencji, a także zadbać o rozpoznawalność swojej marki i budować relacje z klientami.

Dzięki wizytówkom Google Maps użytkownicy poszukujący konkretnych towarów i usług mają możliwość zapoznać się z profilem działalności firmy oraz pozyskać istotne dla siebie szczegóły: godziny otwarcia lokalu lub biura, dokładny adres, informacje o atrybutach takich jak parking czy udogodnienia dla rodziców z dziećmi. W wizytówce Google Moja Firma można zamieścić także zdjęcia, filmy oraz szczegółowy opis zawierający historię przedsiębiorstwa, przedstawiający ofertę oraz podkreślający to, co ją wyróżnia. Warto pamiętać, że informacje muszą być zgodne ze stanem faktycznym i konkretne. W oparciu o nie klienci podejmą decyzję, czy warto skorzystać z danej oferty.

Opinie klientów na wizytówce GMF

Wizytówka GMF to miejsce, w którym poszukujący towarów lub usług znajdą również wiarygodne opinie na temat działalności firmy pochodzące od innych użytkowników. Warto je pozyskiwać, ponieważ pozytywne opinie przyciągają uwagę potencjalnych klientów, a także wpływają na wizerunek marki i pomagają przyciągać nowych odbiorców.

Opinie pochodzą wyłącznie od zalogowanych użytkowników Google i są skrupulatnie weryfikowane przez algorytmy. Do ich wystawiania zachęca samo Google, tworząc globalną społeczność lokalnych przewodników Google. To zaangażowani użytkownicy, którzy dzielą się w Google Maps swoimi odczuciami związanymi z danym miejscem lub usługami, zamieszczają zdjęcia, pomagają doprecyzować szczegóły związane z daną ofertą i tym sposobem pomagają innym użytkownikom zdecydować, czy opisywane lokale, sklepy czy firmy sprostają ich oczekiwaniom.

Naturalnie opinie w wizytówce Google Moja Firma mogą być różne: zarówno pozytywne, jak i z nutą krytyki. Ważne, by odnieść się do nich, podziękować za wystawienie komentarza oraz wykorzystać w celu podnoszenia standardu usług. Odpowiadając na opinie klientów, udowadnia się, że ich zdanie ma dla firmy duże znaczenie.

Bądź widoczny na mapie Google – załóż wizytówkę swojej firmy

Usługa Google Moja Firma nieustannie jest doskonalona oraz uzupełniana o kolejne dogodne funkcje. Przynoszą one korzyści zarówno użytkownikom internetu, którzy w łatwy i wygodny sposób mogą znaleźć w najbliższej okolicy to, co ich interesuje, jak i lokalnym przedsiębiorcom zyskującym możliwość pokazania się w sieci. Warto wykorzystać potencjał wizytówki GMF, szczególnie że jej założenie jest całkowicie darmowe, a przy tym niezwykle proste.

 

Ostatnie posty

Zostaw komentarz

wizytówka w googlekorzyści local SEO